2015年4月3日 星期五

[[[分享♥♥♥自家製●瘦身♡清腸胃♡清宿便飲品))) ※100% work(●^o^●) ... .. ...

今次呢篇分享文其實已經係上一篇分享已經賣左關子嫁啦=^_^= [[[ 講返句唔好意思先T_T 事關前排超忙,好多野做。。。拖左篇文咁耐。。//(ㄒoㄒ)//]]] 希望你哋唔好介意啦:(((
係香港呢個咁講求效率既地方,簡直係分秒必爭!*-* 好多人都背住好大壓力。。。我諗有唔少人都有宿便既煩惱,包括我在內=(((( 成日都覺肚脹脹。呢種感覺真係唔多好受。有啲人更會嚴重到按下腹部都會痛 >_<
所以今次想同大家分享一種自己係屋企都可以整到既清腸胃,清宿便既飲品。 (((其實係我媽媽教我嫁)))∩﹏∩
我要介紹既就係。。。。[[[[梅醋]]]]  

究竟梅醋有咩功效呢?@_@
♥梅醋含有多種礦物質及有機酸,可以強化免疫力,促進新陳代謝,改善體質令血液成為微鹼性,因此可以改善腸胃功能。 另外,亦可以消除疲倦,同瘦身     美容
♥梅醋係可以強化肝臟
♥梅醋可以解毒,可以解食物毒,血液毒同埋水中毒。除了可以減輕肝臟負擔,仲可以促進膽汁,達到解酒功效
♥梅醋內含枸櫞酸,可以預防腎臟同膀胱結石,穩定血壓

(((梅醋功效參考網絡資訊;)

雖然整既過程有啲繁複,但每瓶足夠你自己一個飲幾個月。而且我試過係100%workkkkkkk^O^ 所以煩一次又有咩所謂喎ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ)
好啦!事不宜遲,Let's gooooo!

首先,要準備以下材料:

青梅--------------------------兩斤
空瓶--------------------------2個
冰糖--------------------------500g
白醋--------------------------4枝
牙簽-------------------------1枝 (((for 之後拮梅用)))

Step1: 將青梅浸係水約30~45分鐘清洗乾淨,洗走殘餘農藥@_@ 
Step2: 將青梅弄乾,抹乾,然後用牙簽係青梅唔同位置拮幾下,等啲梅易啲出味; 同時,用牙簽挖走粒梅蒂
Step3: 將梅(((記著一定要確保啲梅係乾的!!!∩__∩))) , 冰糖同醋依次序放入瓶裏,然後封蓋。
Step4: 放三個月就可以享用啦\^o^/


飲既時候記得要加水呀!如果唔係就會好酸嫁>_< 太酸會不便入口,太稀又不能發揮最大功效*-* 所以水同梅醋既分量要拿擸得好好B-)
 梅醋同水既比例大約係稀釋5~8倍。大約30cc既梅醋加300~500cc水。。。即係。。
((((由於之前浸既醋已經飲晒,所以唯有用住水來話你哋知大約個份量⊙﹏⊙))))



又或者可以因應個人喜好沖調(^_^) 


飲用小貼士:
我測試過係唔同時候食既效用,發現早上刷牙後空肚飲就最見效(′▽`〃),之後食早餐後就即刻衝入廁所luuu>﹏<
但其實唔建議,因為空肚飲咁酸既飲品,飲完個胃會好唔舒服。所以都係建議大家早上食少少野再飲會較好 =D

另外,温馨小提示:因為青梅唔係一年四季都有。每年既四月同五月就係當造時候(((淨係重陽清明節先開始有))),所以,想試下整既朋友仔可以睇定我呢篇文章,襯四月大量入貨。!(^^)!!(^^)!

有無sis 都有整開? 可以一齊分享下心得♥♥♥

希望大家鍾意我既分享啦:))) 
如果大家鍾意我既分享,不妨subscribe 我啦♥♥♥

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用或邀稿:
Email: kath.hooo113@gmail.com
My Blog: http://kathhooooo.blogspot.hk
the.ztyle: http://www.theztyle.com/?80096

沒有留言:

張貼留言