2015年4月1日 星期三

[[[分享♥♥♥護唇良品)))○●○●

Hello, 大家好呀! 又係我啦。我急不及待寫我既第二篇分享啦]]](*^_^*)

今次我想介紹既係護唇良品。其實我係一年四季都要搽潤唇膏既人,仲要係有藥用成分,薄荷成分都係少不免要有。要不然,總覺得唔夠潤或者做唔到護唇效果=((( 

就係一月份去左台灣旅行既時候,係因緣際遇之下,就買左佢地啦啦啦(((Smith's Rosebud Salve)))


相信好多sis 對佢都唔陌生嫁啦(^_^) 其實我之前都有聽聞過佢,但未被辣著(@_@)。。因為屋企實在太多潤唇膏啦O_o
其實,我係買左薄荷玖瑰花蕾膏(左)先既,岩岩都講啦,薄荷成分係必備成份之一! 我買完即刻開來試,哇!係有驚喜!一試就愛上。
打開後,聞到熟悉既薄荷味。雖然呢隻花蕾膏係桃紅色,但搽上咀係透明既,好潤但唔會潤得過火。因為如果太潤,唇會有兩條白邊。(((我諗大家都明我講緊咩。。呢種情況其實都幾尷尬>_<)))) 所以一試就愛上!!!


 第二日就即刻去回購兩枝(((右))) 
呢隻係無加薄荷。 打開後,今次係粉紅色,淡淡既玖瑰花香味就散發出來,好鍾意佢既味道ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ)


頭先都提及過,我係無藥用成份、薄荷成份不歡。 呢隻係第一隻無薄荷成份但仍討我歡心既產品)))

呢個花蕾膏有兩個包裝:盒裝同軟管裝 (((個人認為軟管係比較衞生,而唔怕麻煩既sis 都可以選購盒裝=))) 而我自己都係比較鍾意盒裝,因為佢個盒好靚,每次打開都會見到我鍾意既粉紅色\^o^/



滋潤度:♥♥♥♥♥
包裝:♥♥♥♥♥
價錢:♥♥♥♥♡
回購度:♥♥♥♥♡

以上產品購自台灣86小舖)))

如果大家對我既分享有咩想知都可以問♥♥♥希望大家鍾意我既分享啦=)))

另外,等我係度賣個關子先>∪<。。。下次我會分享一個大家係屋企都可以方便調制既清腸胃,清宿便既飲品。我自己試過,係100%workkkkk!!♥♥♥ 大家密切留意啦!!
如果大家鍾意睇我既分享,不妨subscribe我啦^∪^ ♥♥♥

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎聯絡我邀稿或試用:
Email: kath.hooo113@gmail.com
BeautyExchange: http://www.beautyexchange.com.hk/blog/kath_hooooo 

沒有留言:

張貼留言