2015年4月9日 星期四

[[[分享·小製作♥♥♥簡簡單單10分鐘DIY○●○●獨一無二小布袋!(^^)! ... ... ... . ...

而家本地藝術創作係香港愈來愈多,佢哋既作品都係handmade 或者DIY, 整得好靚︽⊙_⊙︽
有時候真係好想自己親手整返一樣獨一無二兼實用既小製作俾自己或者送俾朋友仔。相信收到果個都會開心一整日∩﹏∩
其實你哋有無諗過係屋企都可以簡簡單單,輕輕鬆鬆DIY返一個小布袋俾自己呢?!(^.^)
而我今次想教大家整既野好簡單,整個過程十分鐘都唔使(′▽`〃) 大家快啲一齊動手啦♥♥♥

首先,要有以下材料:


♥布袋----------------------------1個 (無印$8果啲都可以)
♥想印既圖案-----------------隨你喜歡
♥冬青油------------------------小量(係藥房有得買,大約$10 枝[[[記住係油唔係軟膏]]]=^_^=)
♥化妝棉------------------------1塊
♥1元硬幣----------------------1個
♥硬卡紙------------------------1塊 (for 印圖案時防止過底)

好啦!!!開動luuuuuuuuuu(⊙o⊙)

Step1: [[[揾圖案]]]
♥♥♥上網揾你想印既圖案(((彩色圖都可以\^o^/))),文字,甚至自己畫既作品都無問題,save後將佢左右調轉(((如果唔係印出來會返轉左(*>.<*))))) ,然後將個圖用laser printer print 出來,備用。



Step2: [[[確定要印既位置]]]
♥♥♥ 將張圖案紙放上你想印係布袋既位置上(((圖向袋,白底向外。即係我地唔會見到個有圖案果面)))  同時間將硬卡紙放入袋中(((防止過底)))



Step3: [[[開始移印]]]
♥♥♥將冬青油倒落化妝棉,然後印上已確定位置的圖案紙上,印上冬青油既面積要cover到整個圖案。然後,用個1元硬幣刮個圖案



大功告成!!!♥♥♥♥♥


温馨小提示:因為冬青油好大陣味,建議將完成品掛係窗到吹風數天。

個袋我自己都好鍾意,最重要係拎出街一定唔會同人撞呀↖(^ω^)↗ 
如果想送禮物俾人,但又想花點心思,呢個都係一個唔錯既選擇((^ω^))
你地整完可唔可以inbox 我,我都好想睇下大家既作品,一齊分享喜悅:)

希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
如果你哋鍾意我既分享,不妨subscribe 我啦♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用或邀稿:
Email: kath.hooo113@gmail.com
My Blog: http://kathhooooo.blogspot.hk
the.ztyle: http://www.theztyle.com/?80096

沒有留言:

張貼留言