2015年4月16日 星期四

[[[分享·比拼♥♥♥7款保濕paper mask 大比拼※※※

今次決定來個保濕paper mask 大比拼o(︶︿︶)o
我本身係屬於乾性皮膚,keep 住做保濕絕對係唔少得(︶^︶)
加上我近排join 左laser 去斑。 皮膚會更加乾(x_x) 令我更注重保濕效果
所以今次想分享返唔同牌子既保濕paper mask, 順便來作個比較♥♥♥
今次既mask 我會比較佢哋既保濕程度,有幾貼面,香料成分,價錢同埋回購程度(′▽`〃)
而今次既mask 包括。。。。


好!比拼開始(¯(●●)¯)

1.Nature Republic Aqua Collagen Solution Mask sheet  20g  $7.2/塊
精華較水狀,紙質有點厚,可能因為咁,所以唔係好貼面。><
保濕效果尚算可以。 敷完後,仲有好多精華剩下,塊面仍好濕。但好快就被吸收。(^_^)
另外,我覺得佢香料有點多,太香了(((雖然我都幾鍾意佢既味道(′▽`〃)))) 


保濕度 ♥♥♥♡♡
貼面度♥♡♡♡♡
香料♥♡♡♡♡ (香料太多)
價錢♥♥♥♡♡
回購♥♥♡♡♡

2. Supermoist 仙人掌鎖水面膜 22g
我幾鍾意佢既質地,雖然塊面膜唔係薄到透肉果隻,但佢既質地會令到塊面膜好貼面。
但敷完後留係塊面既精華較少,塊面會較清爽。保濕效果跟上面Aqua Collagen差不多


保濕度 ♥♥♥♡♡
貼面度♥♥♥♡♡
香料♥♥♥♡♡
價錢♥♥♥♥♡
回購♥♥♥♡♡

3. Barrier Repair保濕潤肌面膜 23ml !$5.8/塊

佢啲精華係水凝啫喱,個質地唔係普通啲精華咁水,但又無啫喱咁傑。(@_@)
但unfold張mask 時有啲麻煩,搞左一陣先開到塊mask(ˇˍˇ)
佢既紙質好柔軟,所以好貼面∩__∩
敷完後過一陣,啲精華仍留係面上,keep 住好濕好潤。 可能因為係透明質酸既關係,所以比較潤。 (′0ノ`*)
雖然我係乾性皮膚,但我敷完後都會用毛巾抹下臉 (((因為唔太喜歡笠既感覺))) (^_^;)
另外,呢隻mask 係可以敷埋眼,大家敷既時候可以閉上眼睛稍作休息。(●^o^●)


保濕度♥♥♥♥♥
貼面度♥♥♥♥♡
香料♥♥♥♡♡
價錢♥♥♥♥♥
回購♥♥♥♥♡

4. Mask House 水·漾澤韓方草本面膜 23ml $6.4/塊

首先拎出來,佢有塊膠係入面,要事先撕開佢先敷上面。 (︶^︶)
佢既味道好清新,可能因為係草本關係,所以我都好鍾意。└(^o^)┘
另外,佢係好薄,好貼面。 連我岩岩新爆既暗瘡都睇得一清二楚。(@_@)
而且呢隻mask 係可以敷埋眼,大家敷既時候可以閉上眼睛稍作休息。
佢既質地係水水地,但又有少小gel既感覺。敷完面上仍有好多精華,但好快被吸收。
但呢隻mask既精華較少。其他mask 包裝內仍有精華可倒出,但呢隻就無。


保濕度♥♥♥♥♡
貼面度♥♥♥♥♡
香料♥♥♥♥♥
價錢♥♥♥♥♡
回購♥♥♥♥♡

 5.Lovemore 蘆薈絲瓜沁潤面膜 28ml $10/塊
呢隻面膜好薄,係7隻之中最薄既(′▽`〃) 打開後,散發出淡淡既絲瓜味,好清新⊙▽⊙
而且佢既設計好特別,打開包裝拎出面膜後,展開後撕去外層白色珍珠膜,
將內層天絲膜敷後面上,再由旁邊撕去外層藍色不織布。∩__∩
雖然佢有28ml,但包裝裡無任何精華可倒出。
敷完後精華好快被吸收。敷完後,塊面好清新,好舒服(#^.^#) 
 

保濕度♥♥♥♥♡
貼面度♥♥♥♥♥
香料♥♥♥♥♥
價錢♥♥♥♡♡
回購♥♥♥♥♡

6. 森田藥粧全日極保濕面膜  $3.3/塊 (購自台灣)
我相信大家都知道大部份保濕產品含有玻尿酸,呢隻森田面膜都有呢個成份。 B-)
佢都採用天絲面膜,所以都好貼服!(^^)!
但非常唔建議做完treatment 後用,因為用完塊面一達達紅,敏感(T_T) (((可能我既皮膚比較脆弱::>_<::)))
但如果平時得閒無事拎來敷係好抵玩ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ)

保濕度♥♥♥♥♡
貼面度♥♥♥♥♡
香料♥♥♥♡♡
價錢♥♥♥♥♥
回購♥♥♥♡♡

7. Nature Republic Royal Jelly 23ml @$10/塊
呢個係升級版,聽講係更薄更貼面,而且精華係好過之前既版本。
一打開,好香蜂蜜既味道ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ)
我都覺得佢係比之前既薄,但貼面效果會係上面果幾款較好︽⊙_⊙︽
保濕效果都唔錯,敷完後好潤 ,真係好似揸左層蜜糖係面。(⊙o⊙)
所以,我敷完會過水=^_^= 
((((我隻眼唔知做咩事腫左,,所以遮住左,希望大家唔好介意>_<)))

保濕度♥♥♥♥♥
貼面度♥♥♥♡♡
香料♥♥♥♡♡
價錢♥♥♥♡♡
回購♥♥♥♡♡

好,比較完7款保濕面膜後,來個小總結先└(^o^)┘
保濕效果:Barrier repair, Nature Republic royal Jelly勝
貼面:Lovemore勝
香料(姐係無嘜香料):Lovemore, Mask House勝
價錢:森田勝

希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
如果你哋鍾意我既分享,不妨subscribe 我啦♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用或邀稿:
Email: kath.hooo113@gmail.com
My Blog: http://kathhooooo.blogspot.hk
the.ztyle: http://www.theztyle.com/?80096

沒有留言:

張貼留言