2015年4月23日 星期四

[[[產品·試用♥♥♥Nuxe White花妍百合煥白晚霜○●○●※※※

好開心,今次係我既第一次產品試用既分享文♥♥♥ 我相信大家係購買護膚品/化妝品前都會上下網做下功課,睇下bloggers既分享文,了解清楚究竟該產品好唔好,適唔適合自己,從而決定買唔買該產品。(((因為我自己都係咁^﹏^))) 所以我會係分享試用文裏將我對該產品既感受真實呈現出來,希望可以幫到睇我既blog既朋友選擇適合佢地既產品!(^^)!♥♥♥

而今次我收到既係theztyle.com提供Nuxe White 花妍百合煥白晚霜既試用♥♥♥ 係度多謝  theztyle.com 
Nuxe White 係一個法國牌子,之前去法國都未有機會試。而家收到,非常開心♥♥♥


正所謂"四月不努力,七月感傷悲”, 美白係繼減肥後第二種終身事業(′0ノ`*)
趁未踏入夏天,被太陽伯伯曬焦時,我哋係時候要好好咁做好美白,預防下(′▽`〃)
Nuxe White係著重天然,對於我呢種皮膚好易泛紅既人來說,真係好重要(ToT)

Nuxe white 花研百合煥白晚霜 ($296 / 50ml),顧名思義,係一種美白既產品。
佢主要有三大功能:提高亮澤度淨白度水潤度 
淨白度 晚霜內含有白番紅花同火百合,呢兩種白色花卉可以有效咁對抗色斑。 Keep住用更加可減少色斑既形成。(′`
亮澤度 Oleo-eco 技術所提取既瓷玫瑰,亦有助色斑形成,提高臉部既光澤感∩__∩ 
水潤度 白羽扇豆係晚間時會針對細胞更新,加上葵花油可以滋潤肌膚。美白同時保濕^O^

打開蓋後,見到有層包裝紙,有啲驚喜。估唔到Nuxe white咁細心,關心到衛生既問題。♥♥♥((市面上,唔多面霜會有層包裝紙包住)) 
晚霜係呈白色乳狀,質地細滑。好容易推開。
而且散發淡淡花香,皆因佢係由玉蘭花,茉莉,白蘭花組成既,香而不俗ㄟ( ̄ㄟ)


塗上臉後保濕得來又唔笠=^_^= (((有睇開我既blog既朋友仔都會知道我既皮膚係屬乾性,而且我係唔鍾意用完會笠痴痴既護膚品))) 
佢既保濕效果值得一讚,因為第二朝醒來都keep住潤()

至於煥白效果,因為想深入啲寫評論,所以我keep住晚晚用,連續試左一星期(o●)
我覺得都有少少透亮肌膚,均勻到膚色,有輕微減淡色斑。
睇下相,同一個位置before and after 既相((無加任何effect)))係有改善\^o^
相信keep住用,效果更顯著(^)
產品可於SaSa購買。
產品由theztyle.com提供。產品資訊由該品牌提供 以上所述均屬個人感受。
希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
如果你哋鍾意我既分享,不妨subscribe 我啦♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用或邀稿:
Email: kath.hooo113@gmail.com
BeautyExchange: http://www.beautyexchange.com.hk/blog/kath_hooooo 
the.ztyle: http://www.theztyle.com/?80096

沒有留言:

張貼留言