2015年5月4日 星期一

[[[化妝篇·分享♥♥♥shu uemura brow : sword 自動武士刀眉筆※※※

好多都會話眼睛係我哋既靈魂之窗,而我覺得條眉先係最重要。 (︶^︶)
可能因為我本身條眉唔係好濃密。。(T_T)。
就算唔化妝出街,都一定要畫眉~_~
因為眉可以影響人地對你既印象o(≧o≦)o
所以一枝好既眉筆對我來說就變得非常重要(ˇˍˇ)

係買眉筆時,我會考慮佢既顏色match唔match自己,佢既上色度(((即係會唔會劃好多次先有色或者本身輕輕劃都好深色(︶^︶))))同埋易唔易handle。
最緊要係劃到出來望落自然!!

而我今次想分享既就係Shu uemura 自動武士刀眉筆。:)



呢枝brow : sword 自動武士刀眉筆。。。
♥係Shu uemura首枝預設薙刀形既眉筆。(((薙刀指日本長刀/武士刀)))

♥有五種顏色:胡桃啡,棕啡,石灰,深啡,淺啡
♥特别之處:內置筆刨,令我哋隨時都保持shu設計既武士刀型,輕易劃出精準眉型


呢個筆刨點樣用呢?!
1. 係眉掃的一端,以逆時針方向扭開末端既筆蓋並拿出筆刨。
2. 把筆刨既槽口向下,扭出大約7mm 長既筆芯,沿30度角既傾斜度係槽口輕輕滑動眉筆。
3. 把筆刨以順時針方向扭回原來位置。

♥呢個設計既眉筆會質感柔軟, 容易使用同可以精準塑造眉型。

而我今次試用既武士刀眉筆係棕啡色,就等我來試試佢究竟符唔符合到我既要求:上色度+易唔易handle(′0ノ`*)


上色度:♥♥♥♥♡
劃上眉時,輕輕數筆就已經上色。 對於初學者來說 (((我其實都算初學,一直係度揣摩緊劃眉既精髓:S))),都幾易用。
唔會驚重手得制劃左條好深色既眉。 睇下上面張相,輕手劃出來既色好靚,淺得來夠自然。我好鍾意!!\^o^/ 
至於易唔易handle, 劃眉型時係咪得心應手?!♥♥♥♥♡
可能Shu 既設計真係有啲幫助,好快就劃好左條眉。 (●^o^●)
係平比時劃快左!⊙_⊙
另外,佢既眉掃好柔軟,掃眉時好舒服,無任何不適感覺(*^_^*
但我有個問題。。。我試左shu 既眉筆差不多一個星期,於是試下個筆刨。。。
唔知係我唔識用定點,我刨唔返佢最初既薙刀形=(((

以上所述全屬個人感受。
該產品由Shu uemura 提供。 如果大家有興趣,可到各大植村秀專門店購買。
另外亦可透過以下途徑了解更多產品資料。
希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
如果你哋鍾意我既分享,不妨subscribe 我啦♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用或邀稿:
Email: kath.hooo113@gmail.com
My Blog: http://kathhooooo.blogspot.hk
the.ztyle: http://www.theztyle.com/?80096

沒有留言:

張貼留言