2015年5月19日 星期二

[[[飲食篇·食評♥♥♥觀塘恆發雞蛋仔※※※

今日出開觀塘拎野,就諗住試下果度有咩出名既野食(^_^)
(((平時都唔會出開果頭,所以我又點會錯過試好野既機會呢!(^^)!)))
今日我就去左試下之前有人推介過發雞蛋仔@_@


恆發雞蛋仔。。。
♥有多種口味加料:芝士夾心,紅豆泥夾心,芋頭泥夾心,芝麻,朱古力粒粒夾心

其實我好鍾意食芋頭,所以芋頭泥夾心雞蛋仔就係我今日既target!∩__∩
去到恆發,見到四,五個人係度等緊雞蛋仔(((比我想像中少人(ˇˍˇ))))
於是就點左芋頭泥餡既。。。跟住就係等~寂寞到夜深~
就睇下佢有咩特別啦
♥正常人地整雞蛋仔都係一部機,開蓋倒蛋漿,然後合埋。但佢部機係拆開左做兩面


♥將兩面模倒入蛋漿後,等左一陣子(((都有5~6分鐘嫁!))) 
再係其中一面加入芋頭泥,再倒多一層蛋漿係面,先將兩面模合埋⊙﹏⊙
然後從邊位倒入蛋漿 (((我估應該用來封口,以免芋頭漏出)))


♥整個過程,絕不馬乎

好啦!終於俾我等到啦(T_T)


等左半個鐘,過左六底先到我!等到我頸都長埋!
我係兩點幾去買,果陣仲未食lunch 同早餐既我一早個肚已經打緊鼓ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ)
好啦,等我為大家講下食評啦(●^o^●)
♥平時用開既雞蛋仔,啲邊位係俾我介到靚一靚,但恆發係完裝完整版俾你(((唔通係佢特色?!(@@)))
而且粒粒啲餡都係滿既


♥泥餡既東東通常都好甜 (((而我係唔鍾意食太甜既野))), 但呢個芋頭泥餡又ok 喎,唔太甜
但食到第四,五粒就唔同左講法≧◇≦ 開始覺得甜>﹏<
♥食左三分一已經飽,唔係好想再食(((留意返!我係個肚打晒鼓既時候去食既))) 可能因為佢粒粒都係滿晒餡啦
唯有帶返屋企俾屋企人食啦(^^)
總括來說,等左半個鐘,芋頭泥夾心雞蛋仔試一次就夠luuu◑__◐
反而我想試下芝士夾心(︶^︶)
有機會再試⊙﹏⊙

希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用/邀稿:
Email: kath.hooo113@gmail.com

BeautyExchange: http://www.beautyexchange.com.hk/blog/kath_hooooo 




沒有留言:

張貼留言