2015年5月26日 星期二

[[[面膜·分享♥♥♥聖蘭兒·蠶絲膜§美白水潤面膜※※※

敷面膜對我來說係每天指定既動作o(︶︿︶)o
今次我想介紹既係一個可能比較少人熟悉既香港品牌面膜(⊙﹏⊙)
聖蘭兒·蠶絲美白水潤面膜。。。


♥功效
※令肌膚白裡透紅
※令肌膚回復水潤
收細毛孔
♥每塊面膜既精華都有30g 
♥採用蠶絲膜 (((滲透力比一般面膜強(⊙﹏⊙))))

好啦!事不宜遲,等我為大家試下聖蘭兒既蠶絲膜


打開包裝後,會見到有塊珍珠膜包住塊面膜。
而且有好多精華\^o^/
精華呈水狀


塊面膜真係好薄,好貼服 。但我建議訓係度敷。
因為精華實在太多了
而且面膜既剪裁有進步空間::>_<::


至於效果,我覺得好水潤,保濕!
敷完整塊臉都好濕,大家不妨學我咁用手指按摩至完全吸收(^^)
而且可以last 到第二日∩__∩
同埋敷完係見到即時亮白,亮肌度真的不錯!!

來個小總結先⊙▽⊙
保濕度:♥♥♥♥♡
美白度:♥♥♥♥♡
總括來說,係唔錯既面膜,值得一試!
以上所述全屬個人感受。
該產品由品牌提供。 如果大家有興趣, 可透過以下途徑了解更多產品資料。
聖蘭兒唯一官方網站:

希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
如果你哋鍾意我既分享,不妨subscribe 我啦♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用或邀稿:
Email: kath.hooo113@gmail.com

沒有留言:

張貼留言