2015年5月31日 星期日

[[[產品·分享♥♥♥Shiseido Bio-Performance § 再生亮肌精華素※※※

聽說女人一踏入廿五歲,皮膚質素會直綫下降::>_<::
一定要趁早就開始做保養功夫,避免「初老」既情況出現//(ㄒoㄒ)//
話時話,我都係時候要提早警覺,做下啲功夫!
(((真係唔講得笑!Orz,有冇人可以話我知,點解時間過得咁快!)))
正所謂女人唔補好易老o(≧o≦)o
Shiseido Bio-Performance 系列最近新推出左一隻再生亮肌精華素(@@)


再生亮肌精華素
♥採用左嶄新既微絲血管升級管理技術
※預防微絲血管分解既三大成因,促進肌膚血液循環
※鞏固微絲血管既核心
※預防微絲血管異常生長 (抑制導致皺紋同泛紅既惡性因子)
※促進血液循環(改善血流同血氧飽和度)

♥主要功效
※提升肌膚純淨度,均勻度。 
※改善粗糙,缺乏彈性,皺紋等肌膚煩惱

就等我為大家試下Shiseido Bio-Performance 再生亮肌精華素 ($720/30ml)


佢既銀色包裝俾人一種好高貴既感覺,而且佢既形狀設計非常user-friendly,好fit 手形(^^)


而且有條label 封住,確保係全新未開封!


一泵一泵咁按出來,容易控制份量∩__∩
**每次只須按壓瓶泵1次既份量,塗匀全面**

呈肉色,帶有粉紅珠光。又唔會太“傑”。精華好快就被吸收↖(^ω^)↗

試左兩個星期,膚色不均既問題係有明顯既改善!
(事關我上兩個星期做左laser, 只可用保濕產品,皮膚好暗啞,之後用呢隻精華素係有驚喜!!!!(⊙o⊙)
第二朝起身見到膚色提亮左!而且暗啞情況有改善!(︶^︶) (我會keep 住用!!!)(ˇˍˇ)
而且保濕效果不錯!到第二朝塊面唔會乾晒!⊙﹏⊙

而且有功效實證!
※用1日,即時改善暗啞,亮化膚色
※用1星期,淡化泛紅,均匀膚色,撫平皺紋
※用1個月,減少色斑,重煥彈性,緊緻毛孔


等我來個小總結!(′▽`〃)
保濕度:♥♥♥♥♡
膚色均勻:♥♥♥♥♡
改善皮膚暗啞:♥♥♥♥♥

以上所述全屬個人感受。
該產品由theZtyle.com 提供。
希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
如果你哋鍾意我既分享,不妨subscribe 我啦♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用或邀稿:

沒有留言:

張貼留言