2015年6月2日 星期二

[[[護髮·分享♥♥♥Essential 日夜免沖洗修護系列

相信大家都好著重護膚,亦累積左唔少護膚心得∩__∩
唔知大家對護髮既認知又有幾多呢?B-)
今次為大家介紹既係Essential 日夜免沖洗修護系列

全效護髮精(免沖洗)
※保濕修護乳霜(免沖洗)
※瞬滑抗熱美髮水(免沖洗)

♥全效護髮精華 60ml


※精華散發陣陣既花果香味(′0ノ`*)
※質地好清爽,唔油唔笠!(^^)!


用後感:
之前都有試過其他免沖洗護髮精華。
有啲塗上頭髮後吹頭仍打結,甚至因拉扯而整斷左啲頭髮(T_T)
但呢隻搽上頭髮完吹頭,用五指梳好滑,好順。^O^
無打結情況出現。
睇相(((無加任何effect,其實我啲product review既相都無tune 過色加過effect,全天然!哈哈最多只係 blur 左background!!)))
完全睇唔出係用風筒吹過(((風筒通常吹完啲頭髮會好旱><)))
我啲頭髮都算長,每次用5,6泵。
清爽度:♥♥♥♥♡
修護度:♥♥♥♥♡
順滑度:♥♥♥♥♥

♥瞬滑抗熱美髮水


※加入左「抗紫外線成份」
※陣陣花果香
※質地有啲似用來gel 頭既噴髮東東,上手有少少痴笠笠既感覺,但好快就無左lu(^_^)


Essential好細心,驚我哋唔小心噴左啲美髮水出來,安左個扣係度\^o^/
帶佢去旅行,放入行李箱都無有怕呀!!!(︶^︶)
用之前要推個扣出來,用完放回原位就可以啦└(^o^)┘


用後感:
我相信好多人訓醒啲頭髮都會好似我咁,好亂。而且糾結難以梳開::>_<::
原來強行核開打結既頭髮會損害髮絲既角質層,令情況更多嚴重!!
原本我啲頭髮好乾,噴左美髮水後,感覺即時保濕(⊙o⊙)
而且即時減少打結。
清爽度:♥♥♥♡♡ (要等美髮水乾左後就變得好清爽)
修護度:♥♥♥♥♡
貼服度:♥♥♥♥♡

♥保濕修護乳霜 100ml


※陣陣花果香
※質地好透薄
※高效修護受損角質層
※減少毛燥摩擦損傷

用後感:
原來除左臉要敷sleeping mask 外,頭髮都有sleeping mask (@_@)
因為睡眠時間亦都係護髮既黃金期!
我覺得用佢後,頭髮好似飲飽水咁∩__∩
而且頭髮好貼服。
按2下後均勻搽係中段至髮尾位置,然後用風筒吹!
吹完,好似拉左負離子咁(⊙﹏⊙)
勁貼服!!
第二朝醒來,髮絲仍然貼服,比無用時較易圢理!
清爽度:♥♥♥♥♡
貼服度:♥♥♥♥♥
水潤度♥♥♥♥♡


等我俾個小建議你哋=^_^=
因為保濕修護乳霜 同全效護髮精華都係夜晚用,
大家可以梅花間竹咁用就得嫁啦∩__∩

以上所述全屬個人感受。
產品由提供。
希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
如果你哋鍾意我既分享,不妨subscribe 我啦♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用或邀稿:

沒有留言:

張貼留言