2015年5月17日 星期日

[[[面膜·分享♥♥♥森田藥粧§火山泥小白花潤白黑面膜※※※

人總係貪心↖( ̄▽ ̄") 得一想二。。。又懶。。。
最好就係一種產品可以做晒所有野。。。美白啦,保濕啦,收毛孔啦,深層清潔啦。。。
 (下省一萬種要求→_→)
[世界上無醜既女人,只有懶既女人]呢句說話真係無講錯//(ㄒoㄒ)//
但係估唔到而家真係有面膜可以做到咁多功效︽⊙_⊙︽

今次就為大家試下森田藥粧新出既火山泥小白花潤白黑面膜


相信大家對一向以平價多款式見稱既森田面膜唔陌生嫁啦
我都買左唔少款式既森田面膜ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ) 
唔拎出來睇,都唔知原來自己都試過佢咁多款o_O


今次新推出既火山泥小白花潤白黑面膜。。。
♥集結多種功效(@_@)
※美白:alpha-熊果素同有機小白花可以淡化暗沉
※保濕:玻尿酸可以做到全面鎖水;有機洋甘菊亦有舒緩,修護調理同補充肌膚水分。
※潔淨毛孔:火山泥含有豐富微量元素同礦物質成份,可以調理同淨化肌膚。

♥精華多達30g,比一般面膜既精華多⊙▽⊙

♥棉質黑面膜

第一眼見到個包裝時,覺得有種神秘感。(@@)
因為其他森田面膜既包裝都係光滑面,
但今次呢隻火山泥面膜既包裝係磨砂面,
自然有種神秘感同覺得好可靠⊙﹏⊙


打開後,有塊珍珠膜,聽講好似話係鎖住啲精華(ˇˍˇ)
味道,都屬於淡既!


至於效果:
保濕度♥♥♥♥♥ (我覺得保濕度唔錯!保濕得來又唔笠! 唔會話笠到要用毛巾抹!讚!⊙▽⊙)
美白度♥♥♥♡♡(敷完未即時見到有亮白)
淨化毛孔♥♥♥♡♡(可能內含活炭同火山泥,有少少效果,相信持續用,問題會有所改善!(′▽`〃))
精華♥♥♥♥♡(精華份量都好充足)
唯一美中不足既係,相比其他面膜,呢塊面膜蓋唔哂我塊臉(T_T) (((係咪我塊面太大)))


另外,森田亦推出左蜂毒神經醯胺緊緻黑眼膜


呢隻蜂毒神經醯胺緊緻黑眼膜。。。
♥緊緻眼周
♥保濕鎖水
♥全方位覆蓋眼部



呢個黑色mask 令我諗起黑玖瑰 hahahah
我幾喜歡佢全方位覆蓋呢個設計,令到眼部四周都可做到護理∩__∩
保濕度:♥♥♥♥♡ (本身我眼既四周好乾,有眼紋,敷完後滋潤不少!)
緊緻度:♥♥♥♡♡ (每次敷完眼膜,我都會用尾二既手指輕按以便快速吸收,按摩既時候,feel 到有少少緊左)


以上所述均為本人個人感受。
該產品由iTrial 提供。
希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用/邀稿:
Email: kath.hooo113@gmail.com


沒有留言:

張貼留言