2015年5月10日 星期日

[[[產品·分享♥♥♥ Shiseido Perfect UV Protector SPF50+ PA++++ ※夏天要做足準備

一年四季我哋都須要搽防曬,尤其是夏天,努力keep fit之餘,又要揾一枝可以防水防汗既防曬霜#_#
唔知大家係購買防曬霜會考慮咩因素呢?(^.^)
而我就會睇防曬霜既SPF 同 PA
SPF 值 (SUN PROTECTION FACTOR) 係指產品防護UVB既能力。
一般來說,人既皮膚係日光直射下產生紅斑既時間係20~25分鐘,即SPF1相當於15~20分鐘
所以SPF 50既防曬霜時間就係15分鐘x 50, 大約12.5小時。@_@
換言之,數值愈高,防護時間愈長=)
至於PA (PROTECTION UVA), 就係指防止UVA 到邊種程度既指標。
PA+表示有效, PA++表示相當有效,PA+++表示非常有效。 
[以上資料來自網絡資訊]

除左SPF 同 PA,我都會考慮佢防汗防水程度易唔易卸妝
一如既往,為大家介紹產品既獨特之處 (((即係有咩咁吸引))) ,之後再講我既用後感=^_^=
非常建議大家睇完整篇文章嫁(=^・・^=)

今次我就帶大家睇下Shiseido 全新升級Perfect UV Protector SPF50 PA++++


♥全球首創防曬技術(WetForce):不單防水功能,更係遇水愈強。(@@)
利用「離子礦物感應成分」,成分入面既負離子同水及汗水裏既正離子礦物質緊密結合,形成高效防水膜層
為大家提供高度防曬效果,效果更提24%


♥專利防曬技術(SuperVeil-UV 360)升級,可以均勻覆蓋肌膚形成防曬膜層,隔絕紫外線



好啦,就等我率先為大家試下啦(︶^︶)



Shiseido Perfect UV Protector 呈肉色。
佢既味道都係淡既,唔係啲好濃烈既味道。
質感呈水狀。 搽上面都唔會有黏膩既感覺好易推開唔會有一層死白
(((因為同樣系數既防曬霜通常都會有黏膩既感覺)))
平時喜歡跑步既我,最近亦購入左新玩意∩__∩


今次就用左Shiseido 防曬,體驗一下佢既防水功能。
做完一輪運動後,仍然感覺到防曬霜係面上
(((因為有啲防曬霜係我做完運動後會融晒=( )))
即使流汗,防曬霜仍在^O^
至於缷妝方面,我覺得要花多點時間先可將佢完全卸掉。
比平時卸防曬,用多左幾塊化妝棉=_=。。。
但換個角度諗,係咪因為難卸反映出佢既良好防水,遇水愈強既功能呢?!o(︶︿︶)o
大家如果想揾一隻防水力強既防曬霜又唔介意要花多點時間去卸掉佢,不妨可以考慮下^_^
以上所述均為本人個人感受。

Shiseido Perfect UV Protector SPF 50 PA ++++ $340/50ml
該產品由theZtyle.com 提供。

希望大家鍾意我既分享啦♥♥♥ 
如果你哋鍾意我既分享,不妨subscribe 我啦♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
歡迎邀請我試用或邀稿:
Email: kath.hooo113@gmail.com

沒有留言:

張貼留言